سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارتقا کسب و کار در گرو تبلیغات در اینستاگرام

حتما شنیده اید که برخی ره صد ساله فروش خود را در یک شب طی کرده اند اما به علت آن فکر کرده اید ؟

تبلیغات جواب این سوال است تاثیری که تبلیغات در فروش دارد را نمی توان تصور کرد و البته هیچ جایگزینی هم نمی توان برای آن در نظر گرفت.

با توجه به گسترش اینترنت و علاقه مردم به خرید در بستر اینترنت بسیاری اینستاگرام و سایت را به عنوان بستری برای فروش اینترنتی در نظر گرفتند تا بتوانند با کم ترین دردسر اقلام خود را بفروشند.

اگر قصد دارید تا فروش خوبی در اینستاگرام داشته باشید نیاز است تا خود را همگام با نیازهای جامعه کنید و از متدهای که وجود دارد نهایت استفاده را ببرید.

به طور مثال اگر فروش در بستر اینستاگرام را در دستور کار خود قرار داده اید نیاز است تا تبلیغات در اینستاگرام داشته باشید و به این وسیله در چشم مخاطبان هدف و یا غیر هدف خود باشید.

البته برای تبلیغات در این فضا نباید عجله کرد و یک سری اصول و روش وجود دارد که باید آن ها را رعایت کرد و قدم به قدم پیش رفت.

در صفحه اینستاگرام خود حتما باید پست های با کیفیت و مفیدی داشته باشید و یک تعداد مشخصی فالوور داشته باشید تا تبلیغات مثمر ثمر باشد.

یک روش تبلیغاتی مشخص در اینستاگرام وجود ندارد و شما بعد از هدف گذاری باید روش تبلیغ متناسب با بیزینس و بودجه خود را انتخاب نمایید.

در این مقاله قصد داریم 0 تا 100 تبلیغات در اینستاگرام را برایتان شرح دهیم پس اگر قصد تبلیغات در این فضا را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

روش های تبلیغات در اینستاگرام به چند دسته تقسیم می شوند؟

تبلیغات گسترده در اینستاگرام اولین و در عین حال پر بازده ترین روش تبلیغ است شاید بپرسید چرا تصور کنید 20 پیجی که دنبال کننده های میلیونی دارند به طور کاملا همزمان تبلیغ کسب و کار شما را بکند در این صورت قطعا پیج اینستاگرام شما از انبوه پیام هایی که برای شما از طرف افراد محتلف می آید منفجر خواهد شد.

شاید برایتان سوال به وجود بیاید که چطور می توان این هماهنگی را بین پیج های مختلف انجام داد جای نگرانی نیست ایران مایند در کنار شماست.

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام به این صورت است که شما به ازای ویو استوری و یا لایک پست هزینه پرداخت می کنید و بعد از رسیدن به عددی که شما مشخص کرده اید ادمین آن پیج تبلیغ شما را پاک خواهد کرد.

تبلیغات بلاگری نوع دیگری از تبلیغات در اینستاگرام است که در آن کسب و کار شما توسط بلاگر های مختلف تبلیغ می شود ، نکته ای که ممکن است ذهن شما را مشغول کند این است که بلاگرهایی که بازدهی خوبی بتوانیم از تبلیغاتشان بگیریم را چطور می توانیم پیدا کنیم جواب این سوال هم پیش ماست ایران مایند این کار را برای شما انجام می دهد و بهترین بلاگرها را به شما معرفی خواهد کرد.

نوع پنجم تبلیغات در اینستاگرام تبلیغاتی است که خود اینستاگرام برایتان انجام می دهد قطعا با گزینه promote در پایین پست های خود روبرو شده اید با فشردن این گزینه می توانید به ازای پرداخت مبلغ مشخصی اینستاگرام تبلیغ کسب و کارتان را انجام دهد ، متاسفانه این روش تبلیغی برای کشور ایران فعال نیست و شما نمی توانید از این نوع تبلیغ در داخل کشور استفاده کنید.

تبلیغات در صفحات عمومی اینستاگرام نوعی متداول از تبلیغات در اینستاگرام است ، برخی از پیج ها در اینستاگرام هستند که محتوای پیجشان اطلاعات عمومی و یا دانستنی های مختلف است بسیاری از افراد این پیج ها را فالو دارند و آن ها را دنبال می کنند شما می توانید با استفاده از این پیج ها تبلیغ بیزینستان را انجام دهید.

پیج مناسب برای تبلیغات چه ویژگی هایی دارد؟

تخصصی باشد به طور مثال اگر کسب و کار شما در خصوص فروش پوشاک است نباید تبلیغ خود را به پیج هایی که موضوع آن ها مرتبط با فعالیتتان نیست بسپارید.

تعداد فالوورها و همچنین تعامل آن پیج قابل قبول باشد از آنجاییکه بسیاری از بلاگرها ار فالوور فیک برای بالابردن فالوور های خود استفاده می کنند حتما به تعداد کامنت هایی که زیر سه پست آخرشان است توجه نمایید و با فالوورهای آن پیج تطابق دهید در این صورت به راحتی متوجه تعامل مخاطبان با آن پیج خواهید شد.

قرار دادن پست برای تبلیغات تاثیر بهتری را دارد یا استوری ؟

سوالی که اکثر افراد در خصوص آن دارند در این مورد باید ببینید شما می خواهید از تبلیغات چه چیزی به دست بیاورید ، این مورد یک امر تخصصی است و نمی توان به صورت فردی در ارتباط با آن تصمیم گرفت برای این کار بهتر است تا از یک مجموعه با سابقه در این امر مشاوره بگیرید.

چرا ایران مایند ؟

مجموعه ایران مایند با داشتن تجربه کافی در امر تبلیغات در اینستاگرام در کنار شماست و تمامی اموری که نیاز است تا تبلیغات شما انجام شود اعم از هماهنگی برای تبلیغات ، پیدا کردن بلاگرهایی که بازدهی خوبی دارند و... را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

منبع : https://iranmind.net/