سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت لوگوموشن، نقطه عطف فروش شما

در عصر حاضر تاثیراتی که یک لوگو به جای متن روی ذهن انسان ها می گذارد امری انکار ناپذیر می باشد ، به همین خاطر تمایل مردم به استفاده از لوگو بیشتر از هر زمان دیگری می باشد.

لوگو بیان کننده هویت ، خدمات و.. یک مجموعه می باشد ، به همین دلیل بسیاری لوگو را شناسنامه کاری هر بیزینس می دانند و برای طراحی لوگوی خود وسواس زیادی را به خرج می دهند.

با پیشرفت روز افزون علم و فناوری بسیاری از برنامه های جدید پدید آمدند که باعث می شوند تا شکل های گرافیکی زیبا را به وجود آوریم.

یکی از عناصر گرافیکی لوگوموشن می باشد که ممکن است اسمش به گوشتان خورده باشد اما به صورت دقیق کاربرد آن را ندانید و یا با آن آشنایی نداشته باشید.

منظور از لوگوموشن، لوگو های گرافیکی و متحرک هستند که شما می توانید در تبلیغات خود از آن ها استفاده کنید.

با توجه به محبوبیتی که شبکه های اجتماعی بین مردم پیدا کرده اند ، باعث شده تا از این فضا به عنوان یک فروشگاه شبانه روزی استفاده شود.

برای فروش در این فضا باید تمام متدهایی که دیگران برای فروش به کار می گیرند را انجام دهید تا موفق شوید یکی از روش های موفق فروش استفاده از لوگوموشن در انتهای ویدیو است.

چرا که در این صورت ویدیو شما جذابیت پیدا می کند و به مرور زمان باعث می شود تا در ذهن مخاطبانتان ماندگار شوید ، ساخت لوگوموشن کاری هزینه بر و همچنین زمان بر نیست و در کوتاه ترین زمان ممکن این امکان را دارید تا لوگوموشن منحصر به فرد خود را داشته باشید.

برای داشتن لوگوموشن شخصی خود نیاز است تا در ابتدا دارای یک لوگو باشید و سپس اقدام به ساخت لوگوموشن نمایید.

با مزیت های داشتن لوگوموشن آشنایی دارید ؟

زیبایی و جذابیتی که یک لوگوموشن به ویدیو کلیپ های شما می دهد موردی انکار ناپذیر است اگر بخواهیم اهمیت لوگوموشن را در زیبایی یک ویدیو به شما توضیح دهیم به این مورد برمی خوریم بسیاری از برندهای مشهور دنیا مانند والت دیزنی ، مارولز و.. در ابتدای شروع ویدیوهای خود از لوگوموشن استفاده می کنند.

مزیت دیگری که می توان از آن نام برد بالا رفتن تعداد نفراتی است که از صفحات اجتماعی و وب سایت شما دیدن می کنند البته این مورد منوط به این است که لوگوموشن شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

به نظر می رسید تا به اینجای کار برای ساخت لوگوموشن برند خود ترغیب شده اید اما این سوال برایتان پیش آمده باشد که از کجا باید این روند را شروع کنید.

پیشنهاد ما به شما این است کار ساخت لوگوموشن خود را شرکت هایی که این کار را به صورت حرفه ای دنبال می کنند بسپارید ، از آنجایی که لوگوموشن برگرفته از لوگوی شماست و قابل تغییر نیست پس باید شناسنامه کاری خود را به شرکت های ماهر بسپارید.

آیا امکان ساخت لوگوموشن به وسیله اپلیکیشن به صورت رایگان است ؟

بله انجام این کار میسر می باشد ، بسیاری از اپلیکیشن های موبایلی وجود دارند که شما می توانید ساخت لوگوموشن خود را به صورت رایگان انجام دهید اما این نکته را مد نظر قرار دهید اگر کار با کیفیت می خواهید هیچ گاه نباید از این نرم افزارها استفاده کنید.

از لوگوموشن در کجا می توان استفاده کرد ؟

استفاده از لوگوموشن محدود به مورد خاصی نیست و می توان در مواردی که امکان اشتراک ویدیو وجود دارد استفاده کرد به طور مثال می توانید در صفحه اینستاگرامتان ، وب سایت خود و مهم تر از همه در تبلیغاتتان از آن اسفاده نمایید.

در فکر تبلیغات هستید ؟

هیچ کس نمی تواند منکر تاثیری که تبلیغات در فروش دارد ، شود چرا که فروش بر اساس تبلیغات شکل می گیرد اما اگر تبلیغات هم به صورتی مطلوب انجام نشود نتیجه عکس خواهد داشت.

در تبلیغات نیاز است تا شما از یک ویدیو برای معرفی برند و خدماتتان استفاده نمایید در این صورت استفاده از لوگوموشن می توانید تاثیری شگفت انگیز و چند برابری را روی تبلیغ شما بگذارد و به این وسیله در اذهان ماندگار شوید.

رمز خاص بودن ایران مایند در چیست ؟

شرکت ایران مایند با داشتن تجربه در خصوص طراحی لوگوموشن در کنار شماست تا لوگوموشنی در خور مجموعه شما را به شما هدیه دهد.

یکی از ویژگی هایی که گروه ایران مایند نسبت به رقبای کاری خود دارد را می توان طراحی لوگوموشن خاص دانست ، خاص بودن یک سبکی است که هر کسی نمی تواند از پس طراحی آن برآید اما هدیه ایران مایند به شماست.

اهل اتلاف وقت نیستیم و در طی 3 الی 5 روز لوگوموشن خاص و مختص شما را برایتان طراحی می کنیم.

از آنجایی که ما به فکر جیب شما هستیم پس بهترین خدمات را متناسب با بودجه شما ارائه می دهیم و از این بابت جای نگرانی برای شما باقی نمی ماند.

با انواع سلایق آشنا هستیم به همین دلیل می دانیم مخاطبان شما چه سبک لوگوموشنی را می پسندند و مطابق به آن اقدام به ساخت لوگوموشن شما می نماییم.

برای اطمینان داشتن از انتخاب ایران مایند به عنوان شرکتی که می خواهید کار ساخت لوگوموشن را به آن ها بسپارید کافیست به نمونه کارهای ما سر بزنید و انتخاب ما مطمئن شوید برای دیدن نمونه کارهای ما وارد این صفحه شوید.

برای ثبت سفارش لوگوموشن خود کافیست با کارشناسان ما در واتساپ در ارتباط باشید و سوالات خود را با ما مطرح نمایید.