سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت لوگوموشن امری ضروری برای هر کسب و کار

امروزه یک سری ملزومات برای شروع و ادامه هر کاری لازم می باشد ، اگر شما کسب و کاری دارید و یا فعالیت اقتصادی انجام می دهید نداشتن یک لوگو موشن می تواند برای شما مضر باشد پس برای کسب و کار خود ارزش قائل شوید و از روش هایی که در دست دارید بهترین استفاده را کنید و شروع به ساخت لوگوموشن برای بیزینس خود نمایید.

شاید اسم لوگوموشن را زیاد شنیده باشید، اما ندانید لوگوموشن چیست و به چه کاری می آید ، در ادامه به تعریف این تکنولوژی می پردازیم و شما را با آن آشنا می سازیم.

لوگوموشن ها ویدیو هایی از لوگوشما هستند که به صورت صوت و آیکون های گرافیکی جذاب به شکل متحرک در می آیند ، می توان گفت لوگوموشن زیر مجموعه موشن گرافیک می باشد.

لوگوموشن به چند دسته تقسیم می شود ؟

 

لوگوموشن فلت

 این مدل در فضای دوبعدی تولید می شود، طراحی به شکل مینیمال می باشد و از افکت های کارتونی در آن بهره می‌گیرند.

لوگوموشن سه بعدی

 ابتدا لوگو مد نظر را حجم می دهیم تا به صورت سه بعدی در بیاید.

سپس ‌با ترکیب حرکت و صدا می توانیم آن را کامل و زیبای سازیم.

با این لوگوموشن می توانیم افراد را ترغیب به خرید کنیم و نتیجه مثبتی برای کسب و کار مد نظر دارد پس اگر تنها به دنبال فروش محصولا خود هستید باید استفاده از این سبک از لوگوموشن را در دستور کار خود قرار دهید.

تا به حال به ضرورت ساخت لوگوموشن فکر کرده اید ؟

1- پرستیژ کار سبب می شود که افراد راغب به تولید یک لوگوموشن برای فعالیت اقتصادی خود شوند کلاس کاری می تواند عامل مهمی در تولید این محصول باشد.

همه افراد دوست دارند با شرکت هایی کار کنند که معتبر هستند و کلاس کاری بالایی دارند با تولید یک لوگوموشن حرفه ای باعث می شوید در دید مخاطب معتبر و با اعتبار باشید و این می تواند به نفع شما باشد.

2- اعتماد کردن سبب جذب مشتری می شود در برخورد اول دیدگاه مخاطب نسبت به فعالیت و برند کسب و کار شما شکل می‌گیرد.

لوگوموشن سبب می شود اعتماد زیادی بین شما و مخاطبانتان برقرار شود با ساخت لوگوموشن می توانید اعتماد مخاطبانتان را به راحتی جذب نمایید.

3- ماندگار شدن در ذهن مخاطبین یکی از موارد دیگر‌می‌باشد.

از نظر دیگران تصاویر متحرک و محتواهای که ویدئویی هستند ، نسبت به سایر محتواها بیشتر در  ذهن مخاطب می مانند.

 برخی از انیمیشن‌ها تنها در 10 ثانیه نمایش داده می شوند و همان مدت زمان کوتاه سبب ایجاد تاثیر زیادی در مخاطب می گردد.

اگر از لوگوموشن استفاده کنید، مخاطبین بیشتری به شما جذب می شوند ، برندتان نیز در ذهن مخاطب  ماندگارتر می شود‌.

می توان‌گفت برندهایی که بر روی لوگوموشن زمان و هزینه صرف کرده اند، پس از به نمایش گذاشتن آن، تاثیر زیادی را در ذهن مخاطب ایجاد کرده اند.

مزیت های ساخت لوگوموشن

در این محتوا سعی شد در رابطه با لوگوموشن و کاربرد آن توضیحاتی را مطرح کنیم همانطور که قبلا گفته شد لوگوموشن زیر مجموعه موشن گرافیک می‌باشد که با استفاده از آن می توانید مزیت های زیادی را کسب نمایید.

لوگوموشن ذهن مخاطب را در رابطه با محصول شما باز می کند و سبب می شود مخاطب بهتر و زودتر جذب محصول گردد با این روش شما فروشتان را می توانید چند برابر نیز کنسد.

شما با امکاناتی مثل موشن گرافیک و یا لوگوموشن می توانید کسی و کار خود را تغییر دهید و کلاس کاری خود را افزایش دهید.

استفاده از تکنولوژی به صورت درست باعث پیشرفت می‌گردد. امروز باید یا برنامه و دیدی باز قدم برداشت تا از دیگر رقبا عقب نیفتاد  و توانست کسب و کار را روتق بخشید.

با بهره گرفتن از چند روش ساده ولی اثرگذار می توانید تحولی عظیم در کسی و کار و فعالیت اقتصادی خود دهید. برای کسب و کار خود ارزش قائل باشید.

ایران مایند مثل همیشه با شماست

در طول مقاله به مزیت های ساخت لوگوموشن اشاره شد و بررسی شد که لوگوموشن تا چه اندازه می تواند بر روی بیزینس شما تاثیر مثبتی را بگذارد پس اگر به فکر کسب و کار خود هستید و دوست دارید در ذهن مخاطبانتان ماندگار شوید باید ساخت لوگوموشن را هر جه سریع تر انجام دهید.

این نکته را مد نطر قرار دهید که شناسنامه کاری خود را به دست افراد بی تجربه و یا کم تجربه نسپارید و حتما کار طراحی لوگوموشن خود به افراد و یا شرکت های با تجربه در این زمینه محول کنید.

هر زمان که صحبت از تجربه می شود نام ایران مایند همچون نگینی می درخشد چرا که با سابقه کاری بالا و به تبع تجربه کاری بالایی که دارد می تواند طراحی لوگوموشن شما را با کیفیت بالا و فراتر از حد تصور شما انجام دهد.

منبع : https://iranmind.net/

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واتساب و یا به صورت تلفنی در ارتباط باشید و سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید.