سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه با فالوور فیک ادامه دهیم؟

شاید فکر کنید اگر تعدادفالوور های شما یک K کنارش داشته باشد، حتماً سریعتر رشد خواهید کرد یا اعتبار بالاتری دارید.

اما بیایید باهم دو مورد را بررسی کنیم:

یک پیج فروشگاهی با 90000 فالوور داریم. حالا برویم به سراغ تعداد لایک ها و کامنت ها؛ صحنه ی عجیبی می بینیم. تعجب آور نیست که پست های یک همچین پیجی فقط 100 لایک بخورد؟ یا فقط 5 کامنت بگیرد؟ این فروشگاه واقعاً قابل اعتماد است؟

حالا یک پیج داریم که فقط 5000 فالوور دارد. ولی وقتی پست ها را نگاه می کنیم، این بار تعامل مخاطبان جذاب است. 700/800 لایک و بالای 200 تا کامنت. تصمیمی با خود شماست؛ از کدام خرید می کنید؟

دیگر هرکس در اینستاگرام برای خوذش یک پا استاد شده است؛ دوره ی خرید فالوور فیک خیلی وقت است گذشته است.

حالا یک عده هم این وسط بدشانسی می آورند. حالا په بد شانسی؟ یک نفر برایشان فالوور فیک می زند. این شخص ممکن است رقیب شما باشد یا خودمانی تر برایتان بگویم، کسی باشد که چشم دیدن موفقیت شما را ندارد.

حالا جدای از سلب اعتماد از مخاطب، اینستاگرام از این هدف باخبر می شود و پیجتان را فیک شناسایی می کند. دیگر هم خبری از اکسپلور رفتن نیست.

همه ی این ها را گفتیم تا برسیم به اصل داستان؛ حالا که فالوور فیک زدیم یا برایمان فالوور فیک زده اند، چه کار کنیم؟

ما دو راه کلی پیش روی شما می گذاریم.

اول اینکه می توانید به سراغ یک پیج جدید بروید و پس از آن که به یک حد قابل قبولی رسید، از فالوور های قدیمی و البته واقعی پیجتان در قالب پست یا استوری دعوت کنید تا به پیج جدید بپیوندند.

خوبی این روش این است که پیجتان اصولی و ارگانیک رشد می کند و دیگر جای هیچ نگرانی نیست.

یک راه دیگر هم وجود دارد؛ روی همان پیج کار کنیم. اما چون امکان شناسی تک به تک فالوور های فیک وجود ندارد، با بهبود روند فعالیت های ادمینی و تولید محتوا و همچنینی انجام تبلیغات گسترده، روند پیج را بهتر کنیم.

اما این نکته را گوشزد کنم که نباید از این پیج انتظار رشد ارگانیک و خوب را داشت.

البته در این میان باید در نظر گرفت که تعداد فالوور فیک شما چه قدر است؛ مثلا یک پیج 100K که تمام فالوور های آن فیک است، راه نجاتی ندارد و فقط و فقط یک پیج جدید نجاتش می دهد.

تمام این کار ها نیاز به یک شرکت حرفه ای مدیریت پیج اینستاگرام دارد. قطعا یک تیم بهتر از پس این بحران ها برمی آید.